Gästbloggning ♥

Hejsan alla Erikas läsare :)
Jag tänkte slänga in nått inlägg idag, kankse kommer fler under
dagen, får se. Erika är ju somsagt i Hudiksvall och då är det ju ingen
bra uppdatering :(
Så jag är väll en mini gästbloggare om man kan säga så.
Intresseklubben antecknar!
Och jag som skriver detta är fia, en av erikas bästisar, vi har
känt varandra i 10år. Jag har själv ingen blogg, men jag brukar få skriva
på Erikas blogg ibland!
Är så glad för våren börjar komma, alltså snart SOMMAREN.
Det ska bli så härligt, värme, kompisar och aa så bääst :)
Hoppas ni får det bra idag, själv kommer jag få det toppen idag!

Kram Fia ♥
(vet att det kommer stå kram Erika, men det e ifrån mej)

Kommentarer
» Sandy

Hej! Hoppas allt är bra, gå gärna in på min blogg och hjälp mig bestämma vilken logga jag ska använda :)

2011-04-02 // 13:33:10
URL: http://awada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Hemsida:

Kommentar:

Trackback