Haft roligt med Linnea ♥

Hej!

Ledsen för att jag inte bloggat något men jag har varit med Linnea hela dagen.
Direkt efter att jag vaknade nästan, och jag han inte blogga något.
Vi har haft jätte roligt. Först cyklade vi iväg till eh... någon sjö x)
Och hade picknick och doppade fötterna och tog vår bilder.
Sen åkte vi till en lekpark och bara kopplade av i en gunga.
Det har varit riktigt varm så vi gicki bara linne och t-shirt.
Sen åkte vi "hem" och var ute på gården till mit hus.
Men sen bestämmde vi oss för att gå till Täby Centum.
Där vi kollade runt lite, och jag köpte en väska jag kollat på förut
på Åhléns. Linnea hittade också några saker, så som 3 Linnen ^^
Nu ska jag snart på bio med Felicia, vi tänkte se I am number four.
Så det här blir nog mitt första och sista inlägg för idag <3

Är den inte söt? :3



159 kr på Åhléns ♥

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Hemsida:

Kommentar:

Trackback