The Lion King

Är det typ bra jag som fortfarande älskar den filmen? :3 ♥


Kommentarer
» Nennis

Jag gillar fortfarande alla Disney filmer man såg när man var liten även fast jag liksom inte brukar kolla på dem direkt.

:) <33

2011-05-01 // 19:02:50
» Matilda Larsson

Hej Erika!



Jag heter Matilda och är marknadsansvarig på Pixboom. Jag kontaktar dig för att vi kommer att släppa några inbjudningar idag - och en går till dig. Ett mail kommer att skickas till dig så håll koll på din inbox. Om du har några frågor eller stöter på problem, hör gärna av dig till mig på [email protected], via min blogg eller slå mig en pling på nummer 0762498477.



Varma hälsningar

Matilda Larsson

2011-05-02 // 15:54:27
URL: http://cruelconspiracy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Hemsida:

Kommentar:

Trackback